Sweden Rock (Rain) Festival 2010

Datum: 2010-06-14 Tid: 14:08:26

Blåsigt och regnigt. Kallt! Ska neverever sova i tält mer - nästa år blir det jag som släpar ut vår husvagn till SRF!

Hemma igen ifrån Sweden  Rock "Rain" Festival 2010. Sett flera band jag längtat efter (♥Aerosmith♥, Slayer, GNR, Sabaton) och missat band jag verkligen ville se (Nazareth och Stone Sour).

Nu i efterhand önskar jag att jag även sett Steel Panther, men då var det dags för den andra stora upplevelsen denna vecka - min lilla snuttsyster fick äntligen ta på sig den vita mössan och springa tillsammans med sin klass ut på Furulundskolans trappa och ta studenten! Jag hoppas hon fick den dag hon önskade sig! Var även mycket trevligt att träffa morfar och Anna-Greta och resten av den vanliga släkten igen! 



Inför W.A.S.P. och GNR hittade äntligen Ems o jag varandra! Skönt att sitta och mysa i regnet tillsammans med min tokfia! Dela på popcorn, chips, "ge mig det suraste du har" "nej för fan inte surt, vi ska ha sött, ge oss det finaste du har" - godissnöre och varsin cider!

 


Jag kan fortfarande inte släppa hur bra Aerosmith är och nu när jag sett dem live - jag tror jag ska bli en tvättäkta groupie!!! Synd att jag inte fick bättre bilder än så här.. Fick bäst bilder på skärmen eftersom min kamera hatade scenen.....



Tankar och tycken
Mitt namn: Emelie

Aw! Sånt mysigt inlägg! Sammanfattande o fint <3

Så mysigt vi hade det:)



2010-06-14 @ 14:21:49
Mitt namn: Jag igen;)

Mysigt är tydligen ett användbart ord hahaha

2010-06-14 @ 23:06:50
Mitt namn: Johanna svarar EMS!

Mysigt är ett av de mest användbara! ;)

2010-06-15 @ 19:24:22
URL: http://polkadots.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback