Trötter

Datum: 2010-06-29 Tid: 16:39:07
Alldeles slutpumpad. Somnade alldeles för sent igår, sen jobbat. När jag kom hem ringde en telefonförsäljare och tjattrade massor om el. Påstod sig vara från ett helt annat elbolag än han egentligen var och var bara ute efter att lura över mig utan min vetskap. Tur att jag fick tag på kundtjänst i det riktiga elbolaget. Så tråkigt, han höll på att ringa fram och tillbaka i över en timme och lyckades dessutom göra mig riktigt orolig på kuppen. Men nu vet jag i alla fall.

Ikväll ska jag bära ner lite lådor till förrådet, posta brev och pula lite här i lägenheten. Jag orkar inte åka till stranden nu och kommer visserligen säkert bara möta allihop på vägen dit.

Nu - mellanmål!

Ha det gott i solen!

Tankar och tycken
Mitt namn: Hanna

Blue Nun is the shit! När ska du dejta henne nästa gång? ;)

2010-06-29 @ 20:28:55

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback