Hallå hallå..

Datum: 2010-03-30 Tid: 15:10:22
Här kommer påsken med stora kliv. Inga ägg blir det i år, för det har jag nog inte råd med! Så ni som brukar få det - glöm det! Det blir nå annat istället, en kram kanske!

Idag var första dagen på den nya praktiken! Det gick ju kanon, vi hade tydligen lite lite vårdtagare för tillfället, min handledare och jag. Jättetrevliga människor där och jag har fått se delar av Växjö som jag inte sett innan! Även en lite kul grej, på ett av boendena har sjuksköterskorna jättestora kontor med glasväggar från golv till tak - man behöver tydligen inte bli portföljnisse för att få det!!

Avslutade precis ett telefonsamtal med Emsan - du gör gott för själen!

Idag har Växjö visat sig från sin vackraste sida. Badat i sol, värme och blomknoppar. Nu ska jag sätta mig ute på "balkongen" med en filt, en bra bok och en kopp kaffe - och bara fånga dagen!

Ha det gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback