Ledighet!

Datum: 2010-03-13 Tid: 16:25:09
Jag känner verkligen det nu.
Jag har det så bra! Var ledig igår och resten av helgen. Kom till Sölvesborg i torsdagskväll och möttes av en god middag och en mysig kram!
Igår var jag på en anställningsintervju inför sommaren - och den gick jättebra! Syster kom och fikade och jag fick en present, en godisskål i matt rosa glas med lock. Som jag velat ha länge men inte hittat någon bra - denna är perfekt! Hon är så söt och fin!

Sen körde vi ner till Lund och de delar av gänget som befann sig där för pizza och spel-kväll. Riktigt roligt! Imorse bakade Herman scones till oss och följde sedan med oss hem. Nu sitter han och H i soffan och skriker på fotbollsmatchen!
Ikväll blir det kalas hos Hs farmor som fyller 85 och sen lite drinkblandning här hemma.
Jag har även blivit erbjuden en lägenhet som jag hade tänkt kika på om jag får imorgon... Livet rullar på i sin egen toksnabba takt, jag springer efter så snabbt jag kan! Solen lyser och jag är alldeles uppfylld av kärlek till alla jag har runt omkring mig. Jag är lycklig, om än lite panikslagen eftersom jag flyttar ifrån några som kommit att stå mig väldigt nära och som jag kanske inte riktigt insett hur nära förrän nu, när sanden i timglaset håller på att ta slut..


Tankar och tycken
Mitt namn: Cicci

Scones, det är mums mums det^^ Vilken frukost!:D och visst ska de vara ost och marmelad på? eller är jag helt fel på det?^^

2010-03-13 @ 16:30:23
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Mitt namn: elin

lägenhet? :D:D vad spännande, du får berätta mer sen;)

2010-03-13 @ 23:08:13
Mitt namn: Cicci

Ja, jag insåg de när filmen tog slut igår, men tur var väl de för de är ju mest en massa snusk i andra boken haha^^ Jag var även lite nervös för jag ville ju inte veta vilken av männen Ayla väljer i Mammutlägret.. men jag tror jag vet ändå^^

Blir de egen lägenhet för dig nu, vart då om mamn får fråga?^^

Kraamar*

2010-03-15 @ 14:32:27
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback