Lyx idag!

Datum: 2010-03-30 Tid: 20:01:21
Eftersom jag varit så duktig och påbörjat och nästintill färdiggjort min vårstädning lyxar jag med pizza ikväll! Har beställt ifrån pizzaplaneten genom onlinepizza.se

Detta var nytt för mig - vi testade det första gången hos kompisarna i Lund. Man får efter beställningen en klocka på sidan som räknar ner.. Och ja, man blir nästan manisk på den där klockan. Räknar sekunder, minuter.. Väntar.

Superhungrig!

Imorgon blir det ny praktikdag och en lång cykeltur genom stan. Synd bara att bilisterna här i Växjö hellre kör på cyklister än stannar..

Ha en härlig kväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Inte så lätt när man är så trött! Jag börjar bli rädd för mig själv. Jag är mer över på andra sidan vägen när jag kör bil tex. Men jag hopaps att hjärtläkaren säger något bra nästa vecka. Var är du och gör din praktik nu någonstans förresten?

2010-03-30 @ 21:02:07
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback