The very end of my day off!

Datum: 2010-03-02 Tid: 01:06:02
Vad skönt detta var! Jag sov länge och hämtade sen frukost och kaffe och avnjöt detta i sängen till lite mitt-på-dagen-tv. Underbart!

Därefter provade jag lite nya kläder, pillade lite med bilder på datorn och bestämde fika med Sandra.

Eftersom frysen ekade tomt med allt vad kakor och tilltugg heter, bakade jag muffins! Chokladmuffins med lite smält choklad på toppen, samt vanliga med hallon i. I de vanliga muffinsen testade jag att använda creme fraiche istället för mjölk, blev riktigt bra! Ska prova det till chokladmuffinsen också eftersom de gärna blir lite torrare.

Nu ska jag se om jag kan komma in på Linnéuniversitets hemsida för att plocka ut en artikel till skolan/praktiken imorgon... Så tråkigt! Har försökt hela dagen, men det verkar inte fungera...

Sen blir det sova! Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback