Det är alltid någon som gynnas?

Datum: 2010-05-10 Tid: 11:48:02
När andras olycka blir min lycka = försenade tåg så att jag hinner med det tåget som går 1 timme tidigare. Det sparade mig en timmes väntan i Hässleholm och jag hann inom lägenheten och dricka kaffe innan seminariet! (som dessutom bara varade i en kvart). Sitter nu här med dagens andra kopp kaffe redo att sätta igång med absolut ingenting... In än i alla fall, men det kommer!

Igår firade vi lillasyster som fyller 19. (vilket betyder är jag numera är sjukt gammal). Hon hade gjort två jättegoda smörgåstårtor med tillbehör och jag mumsade helt friskt! Supergott!

Jag är nog egentligen alldeles för lat för att blogga!

Ha en bra dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Cicci

Heey Johanna, jo jag läste det nu^^ Jag blev väldigt rörd när jag läste det men undrar nu, gash* är jag tillräckligt bra? Jag skulle gärna vilja testa lite i hennes hår först och så vad jag kan få till, har ju mest jobbat med eget hår och min systers, men såklart vill jag hjälpa till^^

Har Ni tillfälle att ses snart?^^

Kraam*

2010-05-10 @ 18:31:11
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback