En kopp kaffe o mjukisbrallorna!

Datum: 2010-05-25 Tid: 13:53:43
Mm! Kaffe och mjukisbrallor - måste vara en svårslagen kombo! Särskilt idag när vädret i Växjö är mer än lovligt galet. Vinden piskar träden och regnet smattrar hårt mot rutorna. Det skär sig mot den mjuka gröna värld som byggts upp där ute.

Idag läser jag akutsjukvård. Jag ska snart ner till Sara och hämta en tenta där hos henne, så jag får lite hum om hur det kanske kommer att se ut. Jag har dessutom hört ifrån alla att mannen som rättar tentan är alldeles på tok för hård på det. Hjälp! Å andra sidan borde inte basal akutsjukvård vara så svårt, eller? Inte av det jag har läst i alla fall..

Senare ska jag försöka dra igenom allt inför den muntliga tentan. Alla 35+20 sjukdomar eller hur det nu var jag räknade.

Nu - lunch jag köpte i skolan. Fisk!!!!

Tankar och tycken
Mitt namn: Hanna

Japp det är den! :)



[email protected]

2010-05-27 @ 23:01:41

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback