Inget klår detta!

Datum: 2010-05-20 Tid: 14:58:17


MUUUUUMS! Den fina rosaröda filten är för övrigt vår picknickfilt som jag fick välja färg på förra året. Jag ångrar nu att jag inte valde den gröna. Just nu är jag ganska galen i grönt...


Förresten, ett litet ordspråk som sjuksköterskan Jurate läste för mig på min praktik i hemsjukvården:

Den som är grön
fortsätter växa
Men den som är mogen
ruttnar bara


Och så avslutade Thomas, min handledare med "som vilket päron som helst!".

Men hur gröna är vi inte nu då, när vi går ut i yrkeslivet med ett stort ansvar på våra axlar? Spännande!

Tankar och tycken
Mitt namn: Cicci

Åhh! nu blev jag än mer sugen ju.. ska kika en gång till vad frakt och tull går på, läste just på Pinknation.blogg.se om hennes beställning som hade gått bra och vad hon hade fått i tullavgift.Vill ju jag med^^

2010-05-20 @ 15:28:45
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback