Jag är så snäll idag!

Datum: 2010-05-17 Tid: 15:53:45

Tänkte bjuda H på kycklingpaj ikväll innan jag åker till Växjö. Jag har dessutom plockat undan, rensat lite, diskat och total-städat hela ugnen + spisplattorna. Inte ett spår av gårdagens bullbak (förutom bullarna då) ska få finnas kvar i köket. Tyvärr har jag inte riktigt hunnit fräscha upp mig själv ännu.. Men det kommer.....!

Jag har dessutom haft näsan i plugget sedan imorse och kommit igång igen ganska fint. Hoppas jag lyckas lära mig det också :S

Imorgon är det grupparbete i biblioteket som gäller. Där hoppas jag också att vi snabbt som attan lyckas få ihop någonting vettigt. Vi bygger på låtsas upp en vårdverksamhet ifrån grunden i en kurs i ledarskap. Idén är fin, tanken är god - hoppas bara att arbetsviljan är på topp imorgon också!

Veckan är fullspäckad, dagarna fyllda med måsten och dead-lines. På lördag är det tillslut dags för 30-årsfest och sista helgen här i Sölvesborg innan jag blir Sölvesborgare på riktigt igen. Om någon ängel från ovan skänker mig lite pengar kanske jag kan åka hem till mors dag också. Kanske.

Tillbaka till plugg och städ nu! Ha det gott!






Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback