Premiärjogging

Datum: 2010-05-06 Tid: 20:47:32
PUH! säger jag bara! Tog nyss en premiär-joggingtur runt Trummen. Perfekt väder, lite blåsigt kanske, men skönt att bli svalkad! Jag lyckades även tajma vissa av låtarna ganska bra precis när det behövdes: peppade igång fint med
"Ca plane pour moi" - Plastic Bertrand
"Hurt" - Johnny Cash-versionen när det gjorde sådär jädra ont i höften
"Don't stop me now" - Queen precis när jag skulle till o ge upp
"Mercy" - Duffy när benen kändes som bly på vägen genom parkeringen mot huset.
Men jag överlevde!

Nu luktar jag gammalt kiss och ska kasta mig in i en härlig dusch! Därefter blir det soffläge i morgonrocken med bubbelvatten och ett Sandratips: Äppelskivor i kanel o socker. Ska glo på alla missade serier!!!

Ha det fint!

Tankar och tycken
Mitt namn: Mamma

Duktig flicka du brås då inte på din mor för hon har aldrig gillat att ut och jogga.

2010-05-06 @ 21:35:13

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback