Som liten och fattig..

Datum: 2010-05-18 Tid: 20:51:59

Nu tycker jag att alla ska gå in på Lycknis.se och köpa all min gamla kurslitteratur för nu vill jag bli av med den!

Ok?

Här är den, varning för huvudvärk


Kostnad för skiten i ordningsföljd inklusive frakt torde vara: 1. 210:- 2. 130:- 3. 180:- 4. 110:- 5. 130:- 6. 180:- 7. 170:- 8. 120:- 9. 160:-. Med facit i hand kanske jag tog i lite i överkant med att köpa så mycket böcker - men jag hade igen det när jag kunde plugga hela nätterna igenom istället för att tjivas på biblioteket. För här i Växjö gömmer vissa böckerna på andra ställen i biblan för att själva kunna komma och använda dem när de vill... Istället för att bli grymt förbannad på dem, gick jag till min bokhylla, tog ut min bok och läste den över en kopp te och lite kex.

Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, mail - upgrade it, Charge it, point it, zoom it, press it, Snap it, work it, quick - erase it, Write it, cut it, paste it, save it, Load it, check it, quick - rewrite it, Plug it, play it, burn it, rip it, Drag and drop it, zip - unzip it, Lock it, fill it, call it, find it, View it, code it, jam - unlock it, Surf it, scroll it, pause it, click it, Cross it, crack it, switch - update it, Name it, rate it, tune it, print it, Scan it, send it, fax - rename it, Touch it, bring it, Pay it, watch it, Turn it, leave it, start - format it.

Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Jag har funderat på det dom senaste dagarna eftersom jag har det jättekämpigt! Men jag är så otroligt envis så jag ska klara mig till semestern. Så trist att dom ska bara så sega med att boka in en tid. Iofs sköterskan i lund sa att dey skulle ta tid eftersom jag ska runt på diverse avdelningar.



Jesus vad böcker och sånt har blivit dyrt idag, det är dyrt o plugga. Lite synd det egentligen! Går det bra med pluggandet?

2010-05-19 @ 06:27:14
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Mitt namn: Jenny

haha, heeela låten där ja :P

2010-05-19 @ 12:29:54
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Jag förstod att det va du haha =) 6-700 för en bok? Det är ju GALET!!



Sköterskan sa att jag antagligen får stanna kvar över natten eftersom det är så mycket prover och skit jag ska runt på. :/ Men jag gör allt som krävs för att jag ska få bli pigg igen!

2010-05-20 @ 06:29:10
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback