Dags för finfest!

Datum: 2010-11-27 Tid: 14:17:00
Dagen blev inte alls som planerat, men jag hade roligt ändå! Födelsedagsfesten med temat Suit up! blev rolig och alla var väldigt fina!

Kvällen avslutades på Mingel i Karlshamn, trevligt ställe - men med alldeles för hög musik. Mr Tinnitus i mina öron fick ett annat slags brus som jag numera hör tydligt även om datorfläkten är igång. Inga öronproppar hade de heller till salu - så till slut fick vi bege oss upp på ovanvåningen för att slippa bli helt döva.
Så tack för den födelsedagspresenten Club Mingel.

Jag fick en stickkorg, garn och lite olika nya stickor av min familj, bland annat strumpstickor så nu kan jag sticka vantar! :)

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback