Denna oktoberdag...

Datum: 2010-10-25 Tid: 10:38:32

Nu ligger att jobba natt framför mig denna veckan. En intro och en till helt ensam. Hoppas att det går bra att jobba två nätter i rad med tanke på att jag varit totalt slut efter en i två dagar innan, sist blev jag förvisso sjuk också - men ändå.. Nu har jag lite telefonsamtal att ringa..

Och i helgen bär det av till Göteborg - äntligen!!! Vi ska bo på hotell, springa på stan och gå på whiskyprovning, bara H och jag. Ser fram emot det så mycket!

Idag blir det fika med mamma och sen till tandhygienisten kl. 12.50 (det hade jag glömt - så bra att de skickar sms!). Lite senare till ska jag träffa mina älskade busar till konfirmander! :) Denna gången har jag biiiiil så jag kan ta mig dit!

Önskelista idag är därför:

  • Inga hål och inget ont hos tandhygienisten
  • Att mamma orkar lyssna på lite klagosång
  • Att jag får svar när jag ringer telefonsamtalen
  • Snälla, tysta, lugna och glada 14-åringar på konfirmationen...

En kopp kaffe skulle sitta fint, men får vänta på mamma.........!

Ha en skön höstdag!


Tankar och tycken
Mitt namn: mamma

Lyssnade jag?

2010-10-25 @ 13:44:51

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback