Efter regn kommer solsken - eller tvärtom.

Datum: 2010-10-05 Tid: 16:41:37
Idag när jag körde hem ifrån jobbet sken solen så härligt och det var alldeles lagom svalt och skönt i luften och jag blev sådär väldigt sugen på en promenad så jag ringde upp tänkbart sällskap, men det var viktigare att diska och städa. Så här sitter jag och är gruvligt besviken. Såna här dagar man känner sig totalt värdelös. Duger ibland bara...? Bort blåste det glada humöret, den sköna känslan i maget av det fina vädret.. Nej, vad hela dagen tippade på kant.

Första dagen sedan jag började jobba som jag inte har någon mer inplanerad arbetsdag.. Känns lite konstigt, men jag hoppas på fler snart!

Nu ska jag se om jag inte kan göra något för att liva upp stämningen lite...

Ha det bra!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback