En värmande kopp kaffe

Datum: 2010-09-02 Tid: 13:49:21
Växlande solsken, men kallt ute, riktigt kallt. En riktig höstvind blåser utanför min ytterdörr och människor runt omkring bär redan något varmare jackor. Hösten nallade för mycket av vår sista sommarmånad detta året - den kom alldeles för snabbt. Snart ska träden klä sig i sprakande, gyllene färger och snart känner vi snölukten i vinden..

Då kryper jag upp i soffan med en kopp värmande kaffe och njuter av att ha någonstans att värma mig.....

Tankar och tycken
Mitt namn: Malin

Vad mysigt skrivet...

:)

Längtar oxå efter hösten...fast, just nu är jag förkyld...det hade jag gärna sluppit.

ha det bra.

2010-09-04 @ 10:36:49

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback