Så skönt!

Datum: 2010-09-06 Tid: 23:56:08
Nu rullar det på lite igen, satt och höll tummarna idag på jobbet för att jag skulle få meddelande om fler dagar.. Och det fick jag! Jag fick fem hela dagar till - fantastiskt! Nu är snart lönen som kommer i Oktober också säkrad, jag kommer inte bli pank ;)

Det har varit en stressig dag på jobbet, jag vet att jag kan hålla många i bollar i luften, det är ingen fara. Men när pappershögarna svämmar över och man inte har en aning om någonting så är det inte lika lätt ;)

Jag somnade på soffan direkt när jag ätit lite mellanmål och sov tills klockan var närmare tio ikväll. Så nu är jag väl inte supertrött längre - men långt ifrån pigg!
Det ska bli kul att inte jobba ensam imorgon också, det ser jag fram emot!

Godisförbudet fram till julafton - det är inne på sin sjunde dag snart.. Och det går helt okej. En kaka varje helg får jag ta om jag vill.

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback