Svar på det..

Datum: 2011-04-27 Tid: 00:35:00

Hej kära Anonym angående inlägget här ! (trist att du är det för den delen.. Anonym då alltså, för jag är av den nyfikna sorten).
Du hade några frågor och här ska du få ett ärligt svar:

"Hur går det med din karaktär. Har den blivit bättre?
Vad kör du för träning?"

Svar: karaktären lyser med sin frånvaro, den är inte ett dugg bättre. kan inte lita på mig själv, helt plötsligt är bara godisbiten helt oförklarligt på plats i munnen och smakar ljuuuuvligt!
Jag tränar.. eh... då och då? Vi har ett gym i källaren på jobbet och där står fullt av läskiga maskiner. Så jag använder bara crosstrainern närmast ingången. Säkrast så, de andra ser ut som att man kan fastna.. ;)
Men, så promenerar jag också.. då och då!

Har försökt övertala min käre H att agera PT, men han är inte så intresserad. Tydligen blir jag på dåligt humör när han säger "träning" samt "ät nu inte det där om du ska gå ner i vikt"...?

Godnatt!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback