VÅR!

Datum: 2011-04-27 Tid: 22:46:05
Har startat upp vårstädningen idag, bytt ut dukar och ljusen i ljusstakarna. Ljusgrönt och ljusrosa!
Rensat upp bland kläder, bytt plats i garderoberna så att vår/sommarkläderna får komma fram. Även vädrat dem lite.. De har ju legat stilla ett bra tag.

En konstig man står varje eftermiddag utanför mitt fönster, i rabatten o glor.. Sen lägger han sig i gräset på kullen tvärs över gångstigen utanför fönstret och sen kommer han tillbaka och står i rabatten. Precis intill mitt fönster. Jag tycker han är scary!

Idag har vi även varit en längre stund på stranden i Tredenborg och grillat och slappat. Härligt!

Nu sitter jag med ett glas vin och laddar inför sängdags!
Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback