Julkalendern 17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.

Datum: 2011-12-17 Tid: 15:00:00
Min perfekta dag.... Om jag hade fått välja själv så hade det varit så här; Vaknat utvilad efter att ha sovit tillräckligt många timmar på natten. Gå till jobbet och jobba på förmiddagen, fram till klockan 11, känt att jag gjort nytta och att patienterna mått bra. Därefter gått på lunch med en vän eller familjemedlem. Gått på en promenad i skogen. Virkat, läst eller sjungt vid pianot en stund. Fikat med någon jag tycker om. Kaffe och smörbulle från Ritz.
Därefter myst lite i soffan, tänt lite ljus... Framåt kvällen ätit en god middag tillsammans med min kära H, tittat på en film och druckit lite vin.
Till sist somna skittrött i min goa säng efter att ha läst bok en liten stund...

Något sådant tror jag...

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback