Julkalendern 20. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.

Datum: 2011-12-20 Tid: 15:00:00
I år har jag massor med saker jag önskar mig i julklapp men som jag absolut aldrig kommer att få. Jag önskar mig en kamera och en TV till exempel.
Jag har även önskat mig hörlurar till ajfånen eftersom de som medföljde när jag köpte den trollade bort sig själva en dag. Jag önskar mig pengar, jag önskar mig en mortel i gjutjärn ifrån Skeppshult, en stor hallspegel med tjock vit ram runtom, en brödkniv ur OBH Nordicas serie, kanske ett knivställ också... Jag önskar mig ett nytt fodral till mig ajfån, kläder, nya ringar, berlocker till mitt armband, köksassistent...

Verkar inte finnas gränser för min girighet i år....

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback