Julkalendern 6. Berätta om bloggarna du läser.

Datum: 2011-12-06 Tid: 15:00:00
För att göra inlägget drastiskt kort.

Jag har i princip slutat läsa bloggar. Fastän jag tittar in och LOVAR att nu jäklar SKA jag läsa, så nej. Det glömmer jag till dagen efter.
Men. En liten lista som jag kikar på nån gång i månaden kanske...

- Systeryster, say no more!?
- Sandras modeblogg, H's systerdotter, kikar kanske inte så mycket på kläderna som på vad Sandra faktiskt har för sig ;)
- Hannas blogg, min tokroliga vän som flyttade till Kalmar, lagom till jag flyttade hem.
- Saras blogg, min kära föredettagranne/klasskamrat/stödgenomallapraktikplatser och en härlig person.
- En blogg som heter Min längtan efter dig, som Anna skriver - hon och hennes man var med i programmet Drömmen om ett barn på TV3.


Jag orkar inte ens länka.... Kanske går tillbaka och gör det senare :)

Tjohej!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback