Mannagrynsgröt!!!

Datum: 2011-12-22 Tid: 00:47:26

När jag kom hem från jobbet ikväll var jag alldeles vrålhungrig. H och jag gick på mysig lunch efter han jobbat klart och innann jag skulle börja, så jag tänkte på kvällen att jag inte behövde äta mer än en risifrutti. Vrålhungrig några timmar senare då alltså.
Så, tittade i kylen - tomt på snabbätna saker, likaså i skafferi och frys. Ingen frukt, inga mackor. MEN!! Ett paket mannagryn. Så - mannagrynsgröt (mycket mer knepigt att göra i mikro än i kastrull) blev det med liten skvätt mjölk och stor skvätt sylt. Ett par skorpor lyckades jag rota fram också. Nu är jag mätt som en stoppad korv! Hoppas att jag håller mig mätt tills jag vaknar för jag står INTE och kokar gröt halv sex på morgonen. INTE!!!!! Gonatt


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback