Mys !!

Datum: 2011-12-28 Tid: 06:35:43

Ligger vaken, med mycket tankar och oro som vanligt. Men inatt har jag sällskap av lugnet själv. Älskade H ligger och vrider och vänder på sig, snarkar och rör ihop lakanen. Drt blir skitstökigt i sängen, mycket oljud, men ingenting är bättre just nu. Ingenting. Att kunna sträcka ut handen och känna att han är där, stjäla lite kroppsvärme och klappa lite på honom. Vilken lycka!

Igår (måndags) hade vi tjejkväll hemma hos mig, drack vin och åt quesadillas och provade Mary Kay produkter. Så mysigt!

Imorgon (onsdag) blir det lite fika med Mia, och så hade jag tänkt tvinga iväg H att hjälpa mig köpa en TV :) det värsta kruxet är vart TV:n ska stå och på vad. Just nu står min tjocke-tv på ett ställ som hör till den.. Får fundera på det. Och bjuda H på mysig frukost när han vaknar :)


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback