Uppe mitt i natten...

Datum: 2011-12-15 Tid: 05:41:00
Jag vet inte om någon annan hör det, men grannen ovanpå låter som om han/hon/den/det har inhyst hästar över natten som galopperar omkring. Surt. Jag passar på att publicera ett gäng inlägg nu då, som legat skrivna i arkivet.. Det är en julkalender (så otroligt smart av mig att spara dem till nu då!?). Var helt enkelt så att jag började i början av december och skrev flera framöver. Sen glömde jag bort att jag hade skrivit dem. Som vanligt. Så jag har modifierat dem lite och nu slängde jag upp dem - på rätt datum och allt. Hoppas grannen ovanpå somnar av utmattning snart. För det önskar jag att jag kunde få göra.... somna om.. Får prova det igen.... Och virka lite...

Tankar och tycken
Mitt namn: Maria - mamma till Liam ☆

fy vad jobbigt!

2011-12-15 @ 12:51:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback