En vanlig semesterdag..

Datum: 2011-12-28 Tid: 20:30:00
Idag vaknade vi, en pigg och utvilad och en trött som en gnu - det syns ju på tiden på senaste uppdateringen. Lycklig var jag i alla fall!

Vi åt en mysig frukost på Ritz, tog därefter lillebilen till Kristianstad för att glo på TV-apparat till mig. MEN. Blä vad jag hatar affärer med mycket människor. Tacka vet jag internet. Men nu har jag väl lite bättre koll...

Vi var ju inte i EN affär heller. Men mitt "säkra kort" Media Markt var nog den största besvikelsen av alla. Inte en enda skylt vara fanns ju där - SÅ PLOCKA NER SKYLTARNA DÅ!!!! El-giganten var väl av den bättre sorten, men man måste ju stå i kö för att få hjälp.. Och den kön var lång..

Väl hemma kom Mipis på fika! Trevligt! Det gör vi om snart igen, som tur är! Känner mig lite lättare i själen. Hade även ett långt samtal i bilen hem med H, lättare i själen av det också, bara att få prata av sig om allt konstigt runt omkring mig just nu..

Nu sitter jag här och orkar inte ta mig för nånting egentligen.. Kanske ska jag städa, kanske ska jag titta på film... Kanske ska jag ta tag i att rensa telefonen.. Kanske inte...

Ha en trevlig kväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback