Besviken...

Datum: 2011-02-22 Tid: 21:26:06
Gick till kören ikväll och hoppades av hela mitt hjärta att vi skulle sjunga ur folkmusikmässan "I välsignan och fröjd". Stor favorit. Rekommenderas tusen gånger tusen! → Smakprov

Men så blev det inte. Istället var det inte lika kul...


Idag har vi varit i stora staden och träffat lilla Agnes som yrade runt som vanligt. Lite andra viktiga saker blev också uträttade.

Imorgon är det jobb igen, två kvällar på raken innan det är lite lite sportlov till. Fantastiskt skönt att kunna spendera ledig tid tillsammans med H eftersom jag jobbar två av fem helger. Och det gör inte han. Så vi träffas "heldagar" tre av fem helger. Så jag bokade mitt schema att vara ledig så mycket som möjligt denna veckan.

Snart dags för söndagsstek, kokt potatis och sås!
Gokväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback