En stilla kopp kaffe..

Datum: 2011-01-12 Tid: 17:32:12
Idag har jag varit heeelt ledig. Umgåtts lite med lillebror, fikat.. Sovit ut och klätt mig i sköna, stor kläder (H's).
Varit ute en liten runda, men fy va ruggigt vädret är. Hellre att det är iskallt och klart i luften, än att det är milt och fuktigt.

Ska strax ta en skön dusch och sen återgå till att njuta av en härlig kopp kaffe. Till middag blir det renskav i pitabröd med krämig sås och sallad. Snabbt, enkelt och gott!

Igår blev det en god variant av kycklinggrytan - svamp o äpple + riven gratängost! Mums! Hade även färskpasta till istället för pressad potatis (betydligt mindre disk!).

Imorgon bär det av till jobbet igen, för att jobba kvällspasset. Hoppas det blir roligt!

Ha det gott

Tankar och tycken
Mitt namn: Malin

Hej...tänkte väl bara hoppa in och säga GOTT NYTT ÅR...

och att jag läser din blogg...men är dålig på att kommentera...

kram kram

2011-01-13 @ 21:34:30
URL: http://salladsdagar.bloggplatsen.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback