Rekreation..

Datum: 2011-01-10 Tid: 23:55:50
Nytt år nytt jobb.
Jag känner mig helt utsliten. Jag har svårt att somna och även något nytt för min del - svårt att sova. Vaknar nästan varje timme med bultande hjärta och oro.. Men det går väl över det också.

Nyår var hur roligt som helst med Maffiamordet. Och en förlovning bland våra vänner precis innan 12-slaget!
Och sen var vi inne i ett nytt decennium. Sådär bara..

På onsdag är jag ledig. Och jag ska bara försöka slappna av och göra bra saker för mig själv. Sova ut. Dricka gott kaffe. Duscha länge. Kolla på film i sängen.

Nu ska jag försöka somna en gång till..

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

vem va vem på spelet? =D

2011-01-11 @ 14:33:03

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback