Yiruma

Datum: 2011-06-19 Tid: 18:34:58
Sitter just nu och njuter av Yiruma's fantastiska pianospel..
Har själv suttit och övat i två timmar nu. Jag tänker inte ge upp, men just nu gör vänster lillfinger lite ont och pekar lite åt vänster.. Inte så van längre med andra ord.
Jag tänker även i veckan göra slag i saken för en gångs skull, sluta babbla om det och hämta hem min älskade cello från mor och fars hus. Tänkte skaffa mig valkar på fingertopparna igen!








 

Ett tips nu, spela de två sista videorna samtidigt!



Strax kommer min älskling och hämtar mig för lite grillning och spelkväll tillsammans med Anders och Emanuel!

Inatt har Ems och jag hållit hov hela natten hemma hos mig. Åh, vad jag har saknat henne och nu är hon hemma hela sommaren!!! Jag tänker njuta av hennes sällskap så mycket jag bara kan innan Örebro stjäl tillbaka henne! Ha en trevlig söndagskväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback