Jag blir tokig!!

Datum: 2011-03-25 Tid: 05:23:23
Inledde veckan med att premiär-jobba natt mellan mån-tis och tis-ons. Nu har jag extremt svårt att vända tillbaka dygnet. Men jag har sovit en skvätt inatt, sen blev jag piggelin igen. Jag som ska jobba kväll imorgon. Jag behöver sova!!!!!
Det blir ju inte bättre nu när jag är stressad över detta heller!

Betalat mina räkningar har jag gjort nu. Återigen fattig som en liten lus.
Varför känns det som att "alla andra" alltid har så jäkla mycket mer pengar???

Imorgon ska jag finjustera schemat inför sommaren och handla persienner till H, eftersom varenda persienn i hans lägenhet har pensionerat sig. Lägligt nog nu när det är ljust på morgnarna.

Men ack så skönt det är att det ljusnar snabbt från att jag går ut genom ytterdörren 06:00 på morgnarna tills jag kommer fram till jobbet. Det är ljust när jag går därifrån på eftermiddagarna och mörkret efter kvällspassen känns inte alls så kompakt längre.
Inga vårkänslor ännu dock...

De kanske kommer på söndag?
Gonatt/Godmorgon eller nåt...

Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie - Med en dröm om att bli fotograf

Kanske ska ta och testa det där då! =)

2011-03-25 @ 06:18:32
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback