Fasen!

Datum: 2011-05-12 Tid: 21:30:00
Det blev ingen grillning, eftersom H hade blivit sjuk. Jaha, tänkte jag. Vilken halvdryg dag det blev sen då... Eller inte! Klockan 18.00 smällde det på. En rejäl förkylning. När jag blir förkyld så går det kvickt. Jag vet inte hur det är för andra, men det går på några minuter för min del. Näsan svullnar igen, ögonen börjar rinna, det kliar överallt inne i huvudet och det slår lock för ögonen. Var ledig idag så tänkte vila och ta igen mig för jobbet imorgon. Men framåt kvällen hade febern fortfarande inte gått ner efter alvedon och huvudet värkte. Kände mig alldeles knäsvag bara jag skulle ut och hämta mer dricka så jag kände att det inte går att jobba imorgon.. Känns så fisigt!!!
Fortfarande snurrig av feber, frossar och svettas... JAG HATAR ATT VARA FÖRKYLD!!! Det är bland det värsta jag vet!!!
Nu hoppas jag bara att det går SNABBT att bli frisk eller i alla fall piggare!!

Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback