På bättringsvägen!

Datum: 2011-05-14 Tid: 01:20:20
Verkar som blotta åsynen i spegeln av mitt svullna ansikte idag skrämde bort febern! Får väl se det som något positivt.
Mitt snor flyter ej längre i floder. Det är tjock och lätt att fräsa ut. För den som vart intresserad. Fortfarande lock för öronen och ont i halsen. Jag har använt nässpray för första gången på 10 år och det är fortfarande lika vidrigt som jag kom ihåg det.

Lillebror kom en skvätt i eftermiddags. Jag låg fortfarande nermulad i sängen. Skämdes lite. Han ville vara snäll och hämta saker till mig. Konstigt nog kom jag inte på något jag ville ha just då..?!

H kom till moi ikväll och lagade mat till mig (eller oss om man nu vill så). Blev currykorv och makaronisar. En favorit!! Han gjorde den kalasstark så att till och med jag kände av smaken. Snällt!
Med sig hade han även Panodil och POLKAGRISAR! En att bli frisk av och en att bli glad av. Polkagrisarna blev jag mest glad av. Vi kikade på Due Date. Inte den roligaste, men helt okej film.
Min fina!


Nu sitter jag här och ögonen börjar falla ihop.
Insåg nyss till min förskräckelse att jag har totalt glömt bort Big Brothers existens. Jag följde det slaviskt ända tills den där Rodney åkte ur. Då blev det riktigt tråkigt och sen upphörde det nog existera i min värld...

SOVA!
Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: spiderchick

ja det blev allt liiite tristare när Roddan åkte...



Due Date var helt okej, inte hysteriskt rolig. Men okej :-)

2011-05-14 @ 07:25:16
URL: http://spiderchick.nu

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback