Solen, havet och kärleken!

Datum: 2011-05-30 Tid: 23:33:56
Idag vaknade jag runt åtta på morgonen, helt av mig själv. Utvilad och pigg! Så otroligt skönt. Åt en mysfrukost i solskenet, färgade håret - till en total katastrof. Syster kom och skulle rädda situationen - blev något lite bättre. Vi lunchade i solskenet, gick lite på stan. Sen åkte jag ner till sandvik och solfikade med min bästa Ems och hennes kompis.. Till halv åtta på kvällningen. H ringde då och ville ha sällskap på bio ikväll. Efter bion, när jag struttar hem får jag ett röstmeddelande från jobbet att jag kunde fått hoppa in och jobba en extra natt... Det var inspelat i eftermiddags och min mobil hade inte gett ett pip ifrån sig angående det innan. Så dags att det dök upp kl 23 på kvällen. Trist, jag hade gärna jobbat extra!!! Baksmällan II var visserligen skitkul. Bästa på länge..! Allt som allt så har jag haft en HELT underbar dag idag! Nu är jag rejält trött, så det blir sängen för min del! Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback