Jo så att..

Datum: 2011-11-25 Tid: 01:52:08
Det löste ju sig fint på jobbfronten! Jag ska tillbaka till min "gamla" avdelning igen direkt när denna anställningen tar slut. Känns skönt, har saknat mina gamla kollegor. De nuvarande är också underbara, men halva gänget försvinner ändå... Trist!

Imorgon håller jag igång med födelsedagsfest, förberedelser, tårtbakning och matlagning... Hela dagen full rulle så jag borde ju gå och lägga mig nu kan man tycka! Får se hur många som dyker upp, jag vet bara på ett ungefär...

Övrigt i helgen bjuder den troligen på kärt besök ifrån Växjö, ett besök i Helsingborg och så ska jag leka kommandora hela min födelsedag. Ungefär..

Nej, får nog ta och gå och lägga mig... Gonatt..

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback