Mys-Måndag!

Datum: 2011-10-04 Tid: 00:08:28
Bestämde mig för att försöka förgylla min älsklings dag idag, verkar som att jag lyckades förgylla den för båda två! Lite taco-mys i soffan framför tv:n.. Bara vara! Trötta och slitna.
Sen somnade jag i soffan med boken på magen och fick en hel timmes sömn innan jag vaknade av ett väldigt sött sms. Och nu är jag klarvaken...
Har väl i alla fall en stund på mig att bli trött och somna igen då det är dags för kvällspass imorgon. Trivs riktigt bra med att jobba dagtid nu, känns som att jag börjar komma tillbaka till mig själv - och alla andra för den delen. Jag har varit riktigt osocial i sommar. Och det känns tungt.
Men! Nu ska jag nog plöja igenom ytterligare en Isfolket-bok och hoppas på sömn...
Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback