ÅH! Snart klar!

Datum: 2012-04-25 Tid: 10:54:06
Somnade helt galet igår innan klockan slog 18:00 och vaknade pigg som en mört mitt i natten. Så, steg upp och gjorde klart mobilfodralet, katten ska få en svans, sydde fast öronen på kaninen jag gjorde för ett par månader sen och virkade klart ett par skor som ska få knappar också. Glömde köpa det i garnaffären igår - så jag letade upp 4 stycken snäckskalsknappar som jag tror kanske passar... Får suga lite på det... Vad tycker ni?

Det är ju inte samma färg riktigt på knappen som på sulan.. Men det kanske inte spelar så stor roll? Jag vet inte..
Här är Lillasyster Kanin också:
Hon fick plats i krukan för en stund, det var lite småroligt just då. (Fotot råkade komma med, det är min gammelmormor och gammelmorfars bröllopsfoto..)
Andra koppen kaffe bearbetas nu...

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback