En underbar dag!

Datum: 2012-08-14 Tid: 10:25:26

Det har inte gått många timmar än på den här dagen, men jag har redan hunnit med så mycket positivt och mer väntar!

Sovit mååånga välbehövliga timmar, bredvid min älskling, vaknat tillsammans och fått massor med pussar och kramar, ätit en god frukost och fått höra fina ord.
Vågen visade på nytt lägsta rekord: 58,5 kg. Grät en skvätt över det härliga resultatet en stund, det är så jäkla bra!!!!
Fått ett mail som gjorde mig lite tårögd av en (tyvärr) före detta kollega. Kommer bli tomt på jobbet utan Ida!
Fick telefonsamtal av min älskade mamma och hon ringer snart igen, jag har så mycket att berätta.
Dricker en god kopp kaffe och ser fram emot en trevlig lunch tillsammans med fina Hanna på Ritz. Tänkte ta en mini-shoppingrunda därefter också... Mini!!
Ikväll tänker jag laga middag av den lite lyxigare versionen till H och däremellan tänker jag bara njuta av att jag lever och har det bra!
Jag hoppas alla får ha såna här dagar, ofta!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback