En trevlig semesterdag!

Datum: 2012-01-03 Tid: 11:12:42
Med alldeles för lite sömn inatt hoppas jag ändå på en bra dag. Jag har ju förbannemig semester!!!

Ska träffa min lilla söta Ems idag. Vi ska fika (den chocken där!) och snacka skit (trilla inte av stolen nu!) och mysa!!! Så skönt att ha min lilla pärla hemma!

Möjligtvis kanske H har någon minut över för min skull också under dagen/kvällen...

Annars står städ och disk på schemat och det är ju så förbaskat roligt att jag troligen måste ta itu med det omedelbums!

Blommorna måste ha vatten, granen likaså och ja, allmän undanplockning... Trevlig dag, verkligen!

Hur ska man någonsin, någonsin orka ha ett helt hus när städning är så vansinnigt trist?

Ha en trevlig dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Emelie

Hejsan:)missade detta inlägget, fyfasen som jag saknar dig o att få sitta o mysa o prata, surpla kaffe o prata lite till..o lite till.. o ändå räcker det aldrig till de enstaka gånger vi ses. Nu måste vi ses snart! <3 Miss u

2012-02-13 @ 16:53:20

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback