Mitt i natten...

Datum: 2012-07-05 Tid: 03:11:09
Det blev en nattcache för oss i mörkret. Skoj!

Vi körde hem till Lörbyskog idag för att sola. Lagom tills vi kom dit så gömde sig solen i lite moln. Men det var så varmt och skönt ute, så där blev vi kvar. Jag virkandes på någon form av väska.. Vi får se hur det blir med den saken!
H plockade fläder och jag lovade att jag skulle göra saft åt honom idag, eftersom han skulle iväg. Och det drog ut på tiden, föll lite i glömska. Men nu är den på "dragning" eller vad man ska säga, i kylskåpet. Så nu är det gjort i alla fall. Första koket av socker och vatten fick jag hälla ut. Idiot-jag tänkte att jag låter det stå där lite medans jag skivar citroner - inte tänkte jag på att min gamla spis är ultrasnabb när den har chans att bränna vid det som står ovanpå... Men på det igen!

Mammasötnos bjöd på underbart god lasagne och jag åt mig proppmätt på den, men när vi kom hem från cacherundan så vart jag hungrig igen. Det blev snabbmatsalternativet, hittade en burk gulaschsoppa och en burk creme fraiche i kylen. På med lite svartpeppar - gudomligt gott!

Nu blir det sängen, tycker allt här inne luktar fläder just nu.

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback