Diablo III

Datum: 2012-06-15 Tid: 02:43:13
Jo, ikväll öppnade jag portarna till mitt Diablo III missbruk. Tyckte just då att jag inte hade något bättre för mig. Vilket jag givetvis kunde haft!

Och så klockan 02:00 STÄNGER DE SERVRARNA FÖR UNDERHÅLL! Är de inte riktigt klocka de där på Blizzard?!
Frustration var bara förnamnet!!!!


Imorgon ska vi träffa lilla underbara Noomi med föräldrar igen. Äntligen! ♥

Om två arbetspass är det semester.. SEMESTER!!!!

Tankar och tycken
Mitt namn: Emma A.Liljedahl

Haha det där känner jag igen..har hänt flera gånger att jag velat spela, men så har de något problem som gör att jag tvingas hitta på något annat att göra.. så fruktansvärt irriterande ;)

2012-06-15 @ 10:14:55

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback