Städat!

Datum: 2012-06-19 Tid: 17:59:03
Jo, igår hade jag en riktig mansförkylning. Mina syskon kom på eftermiddagen - då låg jag i sängen. Med sig hade dom kladdkaka från Ritz. Jag orkade inte ens dricka kaffe. Mina mysiga, snälla syskon ♥

När de åkte hem igen så somnade jag och sov till halv tio idag. Vaknade utan fruktansvärd halsont och utan dunkande huvud. Inte helt bra ännu, svettas som en tok - är väl febern som gett med sig.

Så nu framåt eftermiddagen (pre-evening) så tog jag tag i att röja loss det värsta här i lägenheten. Har plockat undan alla kläder, dammsugat, dammat, vattnat blommor, slängt vissna blommor, diskat, slängt massor med sopor.

Jag rensade häromdagen den lilla vagnen med korgar jag har på toaletten ifrån "saker som är bra att ha" - vilket resulterade i en fullproppad ICA-kasse med, tja.. Skräp. Gammal hårfärg, gamla smyckesaskar, förpackningar - you name it. Sånt som inte alls är "bra att ha" utan bara tar upp plats. Skönt, för nu finns där bara sånt jag vet att jag kommer att använda och jag behöver inte lyfta på tre lager skräp för att komma åt det. Förstår inte varför jag sparar på allt....



Mina mini-orkidéer. Må de leva för evigt!



Mitt hjärta! 



Mina älskade syskon igår på besök... En av de mer smickrande bilder som togs.. 



Tankar och tycken
Mitt namn: Sofie

Sv: nej håller med dig,men på kvällen eller någon dag när de är dåligt väder kan man göra de :)

2012-06-19 @ 22:44:09
URL: http://veso.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback