Uppe tidigt!

Datum: 2012-06-20 Tid: 07:52:52
Jag lovade mig själv igår att jag skulle sova tills jag vaknade idag och gå upp då.

Så vaknade jag lite innan halv sju. Det var ju inte helt okej kanske, med tanke på att jag somnade vid ett inatt.
Men, det är bara till att göra det bästa av det. Har hittills plockat lite här hemma och druckit kaffe vid datorn.

Ny botten notering på 59,5kg idag, riktigt härligt!

Jag väntar på att H ska vakna, hans första sommarlovsdag idag, så han ville sova länge. På vägen hem till honom tänkte jag handla med mig en riktigt mysig frukost med jordgubbar och frallor och goda pålägg...

Planen är att besöka cykelaffären därefter, eventuellt finns där en cykel som passar mig. Jag vill ha cykelkorg, sju växlar (helst), pakethållare och sen att styret är välvt bakåt. Inget rakt styre för min del, jag vill kunna sitta upprätt och cykla och inte ligga framåtlutad på styret. Man ser ju ingenting av omgivningen när man cyklar så, för att inte få ont i nacken får man ju glo rätt ner i marken.
Jag hoppas i alla fall att en sådan finns där till ett bra pris - och i så fall så blir det cykelutflykt idag!!

Hoppas ni får en härlig dag, här ser vädret lovande ut!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback