Huvudvärk..

Datum: 2012-03-13 Tid: 15:22:43
Sovit dåligt inatt igen, somnade sent och var vaken av och till mellan 06 och 09. Eftersom hantverkarna skulle komma kl 10 och riva köket så tänkte jag att då kunde jag i alla fall ligga kvar och slumra till kvart i tio. MEN då dök dom upp vid 09:20 istället och retades för att jag inte stigit upp än. Grrrr.... Eftersom allt är nerpackat och det är damm och räligheter i hela köket så är det aningens svårt att laga någon ordentlig mat. Så har varit och köpt färdigrätter så får jag rota fram mikron senare. Kaffebryggaren står på golvet mitt i vardagsrummet nu. Härligt väder ute, blåser lite kallt men i solen är det skönt! Plockade på mig vårjackan idag när jag gick ner på stan för att äta lunch med H. Vi provade Altona idag. Gott och smidig buffé med dagens, en sorts fisk samt soppa. Stor salladsbuffé med diverse godsaker, bröd och kaffe. Fint! Ikväll ska vi hem till Hs farmor Inez och fira hennes födelsedag. Var på blomaffären och köpte en fin kruka och placerade en växt med pyttesmå lila blommor på. Nästan så att jag ville ta med den hem till mig själv (såklart).

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback