Idag: rivning och pysslighet

Datum: 2012-03-12 Tid: 13:15:31
Känner mig rejält sliten idag efter en nästintill sömnlös natt (igen) och utflyttningen av alla möbler i hall och kök in till vardagsrummet. Jag ska få kök och hall ommålat i veckan och idag var målaren här klockan åtta för att börja dra loss de gamla tapeterna. Idag står på schemat att tömma alla skåp och lådor i köket. Och alla som någon gång har flyttat vet ju hur galet mycket köksskåpen faktiskt innehåller. Skafferi och städskåp och hela faderullan. Allt ska nu bo tillsammans med resten av mitt bohag i mitt lilla vardagsrum. Allt.

Och eftersom jag fortfarande blir andfådd vid minsta ansträngning så tar det sin lilla tid.

Ska bli kul i alla fall att få en fräsch och fin lägenhet med ny fräsch färg på väggarna, nya köksluckor och garderobsluckor och nya bänkskivor. 

Har försökt vakna till liv lite med några koppar kaffe och lite hostmedicin tillsammans med lite virkade bakelser...

Hoppas ni har en trevlig dag i det härliga vädret!

Bild på eländet:




Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback