Virka...

Datum: 2012-03-11 Tid: 02:09:50
Jo, det var ju det där med att ha flera bollar i luften...
Jag har blivit som besatt av virkningen. Men jag har nog mer planer på vad jag vill göra än vad jag någonsin kommer att göra. Varje dag hittar jag något nytt jag vill göra.

Jag vill göra fler mobilfodral, fler skor... Kakor! Köpte för några dagar sedan två häften med kakmönster ifrån Virka Liten Kaka. Hoppas på tålamod att faktiskt göra klart dessa söta kakor. Och så får jag nytta av berget med restgarner jag köpt också. Tradera är en finfin plats, men så är även den lilla garnaffären här i stan.

En drös med mobilfodral och en drös med både färdiga och ofärdiga babyskor...

Är det något ni vill beställa så tjoa till. Gör dem i mån av tid :)
Håller på att hämta mig från en tråkig förkylning eller nåt.. Har haft (har) en fruktansvärd hosta, är snorig, täppt i näsan, haft lite ont i halsen, ont i lite överallt nu faktiskt. Träningsvärk i bröstmuskulaturen, samt att en natt i veckan så lyckades jag hosta till så att det klack till på vänster sida i bröstkorgen, i hjärthöjd ungefär. Har fruktansvärt ont, både när jag andas, hostar framförallt men även när jag rör på mig, reser mig eller sitter i olika positioner. Kan inte lyfta saker med vänster hand ifrån golvet. Och jag kan ju liksom inte hindra mig från att hosta heller. Inte mycket som känns bra i min kropp just nu. Magen gör tokont efter all hostmedicin så nu knaprar jag på Omeprazolen igen.. Har varit sjukskriven från jobbet och DET är fruktansvärt tråkigt. Ska jobba på onsdag. SKA!!!! Vill inte vara hemma mer nu, det känns för jäkla trist. Men som läkaren sa "du ska absolut inte gå och hosta på dina patienter, hur skulle det se ut?!". Känner mig i alla fall bättre nu. Fortfarande trött och sliten, men piggare än innan.. Härligt!!!!
Nu ska jag sörpla i mitt "natthostemedicinen" och försöka sova några timmar... 
Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: anna

Var har du hittat mönstrena till känslorna? Jättefina! :-)

2012-03-11 @ 08:26:39

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback