Förmiddag

Datum: 2012-05-17 Tid: 10:48:27
Ikväll ska det jobbas. Imorgon är det HLR/Ergonomi-utbildning på jobbet. Börjar 08:30. Känns ju inte alls konstigt när ett vanligt dagpass börjar 06:45..

Igår körde H och jag ut och grillade med mamma, pappa och lillebror. Flintastek och folieknyten med småpotatis, morötter och lök. Blandade runt dessa med färsk timjan, flingsalt och olivolja. Till alltsammans delade vi en majskolv med salt och smör, samt crème fraîche med franska örter att doppa härligheterna i. Gott, gott!

Hade med mig en varsin öl (3,5:or) vi skulle druckit till maten. Men eftersom jag sällan eller aldrig dricker TILL maten utan alltid EFTERÅT så blev det ingenting av det. Jag höll istället på att somna. Men så går det när man stiger upp kl 04:10 frivilligt. Då blir man trött på kvällen!

Tänkte se en film nu och göra klart ett par mobilfodral som legat knapplösa i flera månader. Så blir det, med lite kaffe på det... 



Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback