Lille bilen...

Datum: 2012-05-15 Tid: 15:52:22
Körde efter jobbet och lämnade bilen hos Servicecenter för att lille bilen ska få en ny växellåda under dagen. De skulle ringa när det var klart och givetvis missade jag samtalet. Som vanligt. Men i alla fall, har försökt ringa tillbaka flertalet gånger nu och ingen svarar... 

Är visserligen inte alldeles överförtjust i att traska bort på en promenad dit igen.. Är riktigt trött nu och vill bara krypa upp i soffan med virknål och garn och drömma mig bort lite till... Vill virka en kanin till, men kan inte riktigt bestämma mig vad för färg? Mörkrosa? Ljusgul? Väldigt grön? Har visserligen en vit kropp som väntar på ben, armar, öron och svans. Men en vit har jag redan!

Och så måste jag fundilera ut hur i katten jag ska lyckas virka på en katt på ett mobilfodral. Hade storslagna planer till en början, men H var inte riktigt lika säker på att det skulle bli bra och då började jag tveka.... Får se hur det blir med den saken.
Lille bilen är viktigast att få hem!!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback