Lillebror :)

Datum: 2012-05-12 Tid: 08:19:32

Kom nyss hem från jobbet och krupit ner bredvid bakis-lillebror :) tur han inte snarkar, för nu säger jag gooodnatt!

Igår Geocachade H och jag i flera timmar ute på Lister. Det resulterade i ett par spaghetti-ben för min del eftersom jag kröp in i klaustrofobismått utrymme och forsatte krypa många många meter innan jag fick ge upp och vända. Så vill ni ha ett tips på hur man kan träna ben - så kan man gå på huk som en boll och klättra över stenar samtidigt.

Bjuder på en bild från promenaden. Den satte sig i mitt hjärta !


Tankar och tycken
Mitt namn: Gaymasen

Eller god mooorgon. ;-)



Och urkas! Jag är glad att jag "bara" haft EN fästing en gång, det räcker. Usch de är så äckliga.. ^^

2012-05-12 @ 17:40:17
URL: http://gaymasen.se

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback