Fin födelsedag!

Datum: 2012-11-29 Tid: 12:15:11
Jag hade en underbar födelsedag, träffade hela familjen och fick fina presenter. Så nu gör jag en uppdaterad version av önskelistan (för sen kommer julen)....


Fin färgglad sjal
Stickegarn som inte sticks (plus passande stickor i bambu) så jag kan sticka vantar, halsduk osv.
Marian Keyes nya bok
En sambo
Pengar
Taklampa
Billy bokhylla svart 40 cm bred
En sån där bakmaskin/visp/köttlvarn etc
Silverputs (sånt där som man bara stoppar ner sakerna i)
Laserskrivare med färg!

Och så fick jag en namnskylt till jobbet (ROSA) och en sån där fisk-fotbehandling som H och jag ska gå på.
Lagade mat och bjöd på trerätters som verkade bli uppskattat. Njöt i fulla drag. Helt klart den bästa födelsedagen på väldigt många år!!!

Till mig själv köpte jag en ny dator för Triss-vinsten. Det var jag förtjänt av!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback